Subject: Tartu maakond, Elva vald, Palupera ja Kõduküla küla piirkonna valguskaabli sidelahendus – EST-MIIL-153 (köide 2)_tehnilised tingimused
From: Lõhmus, Janek <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Peeter Uibo" <[email-masked]>
Date: Wed, 6 Aug 2025 13:03:11 +0300

Tere

Palume väljastada tehnilised tingimused sidekaabli paigalduseks 71 
Rõngu-Otepää-Kanepi tee ja 23164 Palupera jaama tee kinnistutele.

Manuses on ära toodud projektlahendus, kus näha soovitav kaablitrassi 
kulgemine.

Samuti on manuses Eesti Raudtee tehnilised tingimused, mis seavad 
tingimused, et Transpordiamet ka väljastaks projektile omad tingimused.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Energeetikaehituse divisjon

Projekteerimisosakond

Janek Lõhmus

Vanemprojekteerija

Kassisilma 8, Räni alevik, Kambja vald, Tartumaa 61708

Mob +372 53 477 135

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

http:// <http://www.leonhard-weiss.ee/> www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie 
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.